Globe-Trotter


好きなものや興味のあることなどいろいろ♪
by lilyrose-melody
プロフィールを見る
画像一覧
S M T W T F S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

せつない気分



●First of May

When I was small, and Christmas trees were tall,
We used to love while others used to play.
Don't ask me why, but time has passed us by,
Someone else moved in from far away.

Now we are tall, and Christmas trees are small,
And you don't ask the time of day.
But you and I, our love will never die,
But guess we'll cry come first of May.

The apple tree that grew for you and me,
I watched the apples falling one by one.
And I recall the moment of them all,
The day I kissed your cheek and you were gone.




●若葉のころ

ぼくが小さくて、クリスマスツリーが大きかったとき
ぼくたちは恋をしていた みんなは遊んでいたけれど
どうか聞かないで なぜ時が過ぎていったのか
誰かが遠くからやってきたんだ

ぼくたちは大きくなって、ツリーは小さくなった
そして君も時を聞かない
でも君とぼく、そして二人の愛は永遠に消えない
ぼくらはきっと涙するのだろう 若葉の季節が来るたびに

二人のために育ったリンゴの木
ひとつずつ落ちてゆくリンゴをぼくはながめてた
そしてぼくは思い出す あの頃すべての瞬間を
君の頬にキスした日 君は去っていった

----------
大好きな曲だけど、聴いてると本当にせつない気分になっちゃう。
この曲を聴いたからというわけでもないんだけど、
今、とっても悲しくてせつない気分なのです。。。
[PR]
by lilyrose-melody | 2010-07-06 23:00 | Diary

★トリップアドバイザーにお勧めブログとして認定されました。
神戸 レストラン
旅行口コミ情報

お気に入りブログ

heart shaped...
gilo,Enchant...

外部リンク

ブログパーツ

  • このブログに掲載されている写真・画像・イラストを無断で使用することを禁じます。

ブログジャンル

画像一覧